donderdag, juni 21, 2007

(on)trouw

Had hij ogen, hij keek me bedroefd aan. Omdat hij er niet in slaagde te doen waarvoor hij er was. Mij helemaal opslorpen. Mij binnenhalen in zijn verhaal en niet meer lossen. Mij even van de wereld tillen en meenemen naar de wereld verborgen tussen zwarte tekentjes.
Ik streel - bijna verontschuldigd - zijn kaft.
Hij doet het allemaal.
Maar ik ben moe, zo moe en wil zo weinig mogelijk in mijn hoofd. Ik wil een warm bad, bergen bubbels en gedachtenloos entertainment in de vorm van Shopaholic.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zó leuk je blog(s)! Jammer dat ik ze nu pas ontdek. Als leesfreak kom ik hier zeker nog regelmatig piepen.

Ferm mooi ventje heb je daar :)

Anoniem zei

maar allez Kruimel, zo'n schoon boek :) Nu ja, eigenlijk enkel de vliegerwedstrijdbeschrijving, daarna ging het gruwelijk bergaf, vond ik.