dinsdag, juni 05, 2007

Amsterdam

Laat ik het zo stellen. Vooropgesteld dat hij dit niet te vaak meer uithaalt, mogen er nog heel wat boeken van Ian McEwan samen een plank van mijn boekenkast vullen.

Na de crematie van Molly Lan blijven drie ex-minnaars allen heren van stand, verweesd achter: een succesvol componist, de hoofdredacteur van een kwaliteitskrant en een rechts minister met premierambities. Molly's schokkende dood én een set foto's in haar nalatenschap inspireren de eerste twee tot een sardonisch verbond dat hun leven op het spel zet, hun vriendschap op de proef stelt en de politieke carrière van de derde ondermijnt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga er nu aan beginnen zie. Ik heb me voorgenomen om weer meer te beginnen lezen, ik kom dus nog langs. ;)

Misschien doe ik na het lezen van Amsterdam wel van review, als je me kunt gebruiken.

Anoniem zei

@Lilith: Heel graag. Het zou leuk zijn om te weten om per boek verschillende reviews te kunnen plaatsen.